mandag, februar 20, 2012

Fødselsdag og fastelavn

I går fejrede vi Helenes 4 års fødselsdag sammen med Kents familie. Det var SÅ hyggeligt. Vi slog den sammen med min svogers, da han lige har haft fødselsdag også. Jeg havde lovet at sørge for kage og drikkevarer, og dette er hvad jeg fik lavet:

19022012854

19022012853

19022012855  19022012856

19022012857

Bagte også vores krydderkage.

Her er så billedet af fødselaren Rødt hjerte

19022012849

Imponerede desuden til fødselsdagen med natkjolerne ;) Min svigermor vidste jeg havde syet, så hun kiggede dem jo lige efter og gav gode råd ;) Min farfar, vores 2 niecer og min svigerinde blev totaalt overraskede, for de troede at kjolerne var købte ;) Fed fornemmelse at det er ved at være noget pænt jeg får lavet :)

Da vi kom hjem ville tøsen jo gerne sove i en af sine nye natkjoler Rødt hjerte

19022012860-001

19022012872

Hun smelter mit hjerte…

I dag fyldte hun jo rigtigt år og det var også i dag, at børnehaven fejrer fastelavn. Hvor heldig kan et fødselsdagsbarn være? ;)

Havde fået vasket og fundet hendes Lizzi kostume frem, men næææ nej… “Det har jeg jo haft på i lørdags mor! Så jeg skal være noget nyt i dag!” Så jeg måtte jo kigge igennem i pigernes udklædningskasse. Heldigvis kunne tøsen stadig passe et musekostume (som er “hjemmesyet” efter et Ingelisemønster. Jeg fandt kostumet i en lokal genbrug til en flad 10er sidste år kunne ikke få mig til at lade det ligge hihi) Heldigvis, for sådan endte pigen med at se ud… Min fastelavnsfødselsdagsmus:

Vores fastelavnsfødselsdagsmus :)

Rødt hjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus