onsdag, februar 08, 2012

Min retro røremaskine

Jeg fik for lidt tid siden foræret min svigermors gamle røremaskine, men hold da op… Den var noget for sig og den så jo så speciel ud, at jeg faktisk ikke har turdet bruge den før da jeg lavede daddelkugler forleden. Men i går sku den stå sin prøve, da jeg havde en veninde med som støtte. Og det gik faktisk strygende. Vi var godt imponerede over, at den æltede dejen til pølsehorn som en leg, og ligeså med den rullende tingest til den mere tynde muffinsdej. SUPER! Og det gik stærkt. NU skal der bages NOGET mere. Og min svigermor har været så sød at fortælle, at den har nogle kræfter der vil noget. Den kan klare at ælte dejportioner med helt op til 2 kg! mel! SUPER!!!

røremaskine

Og den er i ægte autentisk retro orange! Jow jow, kom ikke her du ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus