lørdag, februar 18, 2012

Første fastelavnsfest i år

I dag holdte ToysRUs fastelavnsfest og det skulle pigerne da med til :) Så her kommer lige Lizzi fra Jake og Piraterne og Cirkeline:

fastelavn2012

Og dette her er inspiration for kostumerne:

 

Nu kommer dagens sjove indslag om hvordan helhjertet udklædning kan blive til noget der fik Kent til at tro, at jeg havde valgt at klæde Line ud som Ronja Røverdatter i stedet ;)

Jeg havde købt sort hårspray, så Line rigtigt kunne ligne Cirkeline…. Men det L*RTE spray smittede SÅ meget af at Line hele tiden blev mere og mere snusket og sort i hovedet og på fingrene i løbet af i dag. Så det første hun skulle, da vi kom hjem, var i bad…

Og ja… Billedet her under taler for sig selv……………….

line-beskidt

Line hyggede sig ;)

Den hårspray får en ENKELT Stjerne på min bedømmelsesskala. Den er købt i Matas på tilbud… Det må vist være det den får stjernen for ;) Lines hår var i øvrigt så tykt, at jeg måtte bruge en hel sprayflaske til at gøre hendes hår næsten helt sort… LOL!

God fastelavn til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus