torsdag, april 04, 2013

Coins til Coinoffers fra McDonalds

Tak for mad McDonalds kan man roligt sige, når McDonalds rent faktisk giver maden ;) Nu her i april 2003 har McD nemlig atter engang skudt en Coinoffers kampagne igang. De har netop i dag smidt 1.000.000 coins på gaden som skal findes og snuppes :D Happy hunting ;)

De har netop lavet om i deres app også, hvor der er kommet en ny feature kaldet Cointune. I dette spil kan du se om du kan fange coins i tempo på rette tidspunkt. Hvis du er god nok, får du en coin til jagten på McDmad.

JEG giver dig hermed min personlige samling af coins, så du dagligt ikke behøver jage rundt efter dem, men blot kan tjekke ind her og scanne dem i ro og mag :) HVIS du skulle falde over en coin på billede som jeg ikke har her, så må du meget gerne sende den til mig på billedefil, og så vil jeg lægge den ind her og selvfølgelig give dig kredit for den, hvis du ønsker det :)

Her kommer de:

jemkem-coin
Mig som coin, og yes, den virker ;)

 

 

Indspilning i fuld skærm 04-04-2013 204216.bmp

 

 

Indspilning i fuld skærm 04-04-2013 204358.bmp

 

 

 

Indspilning i fuld skærm 04-04-2013 203520.bmp

Den 5. coin kan findes på denne blog Snaever.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus