mandag, februar 06, 2012

Kokrus og kreadag

Nej… Det er ikke en blomst… Det er et KOkrus ;)

Jeg var i går til kreadag hos en veninde fra kreaforummet på babyxplore. “Tante Trine” havde indbudt til kreagilde på stoffer ;) Jeg skulle have lavet Helenes bluse til hendes fastelavnskostume :) Og jeg fik den lavet :) Helene er HELT vild med den. Jeg skal nok lige få taget et billede i morgen :) Hun skal være Lizzy fra Jake og Piraterne på Disney Junior.

Det var SÅÅÅÅÅ sjovt…!

Da Helenes bluse var færdig ville jeg lave et krus til Trine. Hun var med i en hjemmelavet lille gaveregn der kørte på facebook for et par uger siden. Hun var en ud af 5 som skulle begaves af mig :) Hun er bidt af en gal ko, så self. skulle hun da have en tøseko på sit krus ;)

Lige lidt stemningsbilleder fra kreadagen:

Hygge til kreadag. Vi fik en ekstra kreatøs med, som efter fars udsagn var en rigtig pyllerrøv, men det mærkede vi ikke rigtigt noget til. Hun hyggede sig da ;) Og ja... Vi var ALLE på stoffer ;)

Den yndefulde og charmerende værtinde ;) Som i øvrigt var heeelt vild med at have "noget mellem brysterne" ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus