tirsdag, marts 02, 2010

Barnedåben overstået

I går fik vi overstået barnedåben og det var en super god dag. Stille og roligt og alle gæsterne hyggede sig :) Det var dejligt at se mine bedsteforældre igen – det var længe siden vi sidst havde set hinanden.

DSC05745

DSC05749

Min svigermor var så sød, at hun kom og satte mit hår op efter jeg havde været i bad og det blev bare rigtig godt.

Kent bar jo Line under selve dåben og da han skulle sige Lines fulde navn mumlede han, så af en eller anden grund hørte præsten det som Lene og blev ved med at sige Lene Ernlund Madsen *GG* Præsten er heldigvis en rigtig flink mand, så han er tilgivet ;)

DSC05774-1

Vi holdte efterfesten hos Søgården i Brørup. Vi havde bestilt en brunch og det smagte bare SÅ lækkert. Bagefter vi havde spiste endte det med, at vi gav en omgang bowling til børnene – store som små hehe – så det blev 2 baner og så hyyyggede de sig :)

Da vi kom hjem tog jeg aaalle hårnålene osv. ud af mit hår og slog det ned. Det puffede fint op og blev såååååå flot. Det er i hvert fald min mening ;) Bedøm selv:

snapshot-12

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus