lørdag, februar 27, 2010

Ringslynge

Jeg kreerede selv denne ringslynge og en til min veninde også, da hun havde fødselsdag.

DSC05730   DSC05731 DSC05732
Lidt detalje – kobberbrune ringe og sandfarvet kantbånd

Det var faktisk ret nemt at sy, hvis  det ikke havde været for den *biiip* symaskine. Jeg knækkede en hel pakke nåle på den, og min svigermor prøvede at forklare mig at jeg ikke måtte trække i stoffet og huske at tråde symaskinen rigtigt…… Måtte pænt forklare hende at jeg bestemt godt kunne finde ud af at tråde en symaskine rigtigt og at jeg bare lod maskinen køre gennem stoffet. Så ville hun prøve, og det viste sig så, at maskinen var blevet skæv og derfor hele tiden ødelagde nålen… DOOH! Og når en symaskine for nogle år tilbage kun har kostet omkring 700,- så vil man ikke have den repareret… Man vil ha en ny! ;) Men desværre hararrig.gif vi ikke pt. råd til en ordentlig en som Kent mener jeg skal have – tanken er sød, men resulterer i at jeg har stået uden symaskine i over et år.

Gud hvor jeg ønsker mig en ny symaskine. Tror nok det ender med jeg må ønske mig $$$$penge$$$$ i fødselsdagsgave… Men hvor er der bare længe til september :-/ Ellers er der jo mors dag :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus