tirsdag, februar 23, 2010

Længe siden

Ja, det er ved at være længe siden, at jeg sidst har “blogget” her inde. Der har været så mange ting som har fyldt meget i hverdagen – både gode og dårlige ting.

Af gode ting kan jeg jo fortælle, at vi fik den mest vidunderlige lille pige Line d. 7. oktober 2009. Så nu er Kent og jeg så heldige at have 2 skønne piger. Line har været SÅ nem. Vi er næsten lige begyndt at indøve grød om aftenen og tror det kommer til at gå godt, for hun smiler og vrider sig for at smage på grøden :)

På søndag skal vi holde barnedåb for lille Line :) Glæder mig til at få det overstået på godt og ondt :)

Kent var så uheldig at hans briller gik i stykker lørdag aften så i dag skal han hen og have taget en synsprøve. Og i morgen skal Helene til sin 2 års undersøgelse hos lægen :) Nøj sikke tiden går. Tænk at hun blev 2 år i lørdags. Vi havde i øvrigt en rigtig hyggelig dag med gode boller og god kage :) Helene hyggede sig også med sine fætre :) Hun havde slet ikke tid til at spise det lille fjols ;)

Nå, nu vil jeg smutte for i dag. Vi skal til at have pandekager ;) Der kommer nok mere fra nu af. Jeg har tænkt mig, at jeg vil igang med at være lidt mere kreativ, så det vil jeg prøve at se, om jeg kan vise her inde :) Har en idé om, at jeg vil sy et par matchende kjoler til Helene og Line i en lyserød denim og nogle andre sjove ting :)

Helene og Line puttede i vores seng i går og de hyggede sig sammen :) Helene tog Line i hænderne og sang for hende.
De var sååå kære. Nøj mit hjerte smeltede :)

3 kommentarer:

  1. Dejligt billede!
    Jeg har meldt mig inde hos dig som fast læser (er fra bk). Glæder mig til at se dine kreativiteter.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Skønt billede af nogle dejlige piger... Glæder mig til at følge din kreativitet herinde - det er ligesom om det er lidt mere overskueligt synes jeg :)
    -Didde

    SvarSlet
  3. Tusind tak :) Ja de er dejlige de 2 :)

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus