fredag, marts 12, 2010

Lidt kreativt indkøb

Ja jeg var ude og bruge penge forleden :) Jeg var blevet sendt til Kolding af Kent med Line på slæb, så jeg kunne aflevere hans feriepengeseddel personligt til LM. Så var jeg lige inde i Kolding Storcenter og ose lidt. Jeg fik købt lidt smarte ting som jeg liiige ku se muligheder i :)

DSC05912 Lidt bånd med striber. Dem i plast er faktisk snørrebånd til sko, men har lige fundet på en smart idé med dem til tøserne. Tror jeg vil bruge i hvert fald 2 sæt til nogle flaskeholdere, lige som keyhangers :)

DSC05913 Synes også disse her var super søde, og til 6,60 ;)

Jeg havde også forleden budt på en masse knapper af en på QXL og dem har jeg også lige fået ind af døren forleden. Synes selv der er mange fine imellem til en god pris :)

DSC05919 Disse er af metal. Rigtig fede og solide knapper :)

DSC05918

Fede knapper i knaldfarver. Til børnetøj havde jeg tænkt mig :)

DSC05920

Små fine perlemorsknapper :) Dem kan man altid bruge :)

DSC05922

DSC05917

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus