lørdag, marts 06, 2010

Kunst på kam med posten

I går modtog jeg min pakke som jeg havde bestilt hos www.sejdshop.dk
Den kom i en fin papkasse og da jeg åbnede den lå der fint silkepapir foldet rundt i den. Under det fine silkepapir lå der 4 fine små pakker endnu engang pakket i silkepapir og også 4 stks visitkort.
Pictures1
Sådanne 4 små pakker lå der fint i papkassen.

DSC05894
Sådan var de pakket ind inden i silkepapiret. Jeg købte 1 stk. lyserød “Pink Flower Abundance” og 2 (+ 1 til min svigermor)
Nature Cranberry Mix” De koster 85,- pr. stk.

DSC05895
De er super søde og de sidder også godt i håret. Der er et utal af muligheder. Til trods for at jeg er en dør til at sætte mit hår, så er det faktisk lykkedes mig at sætte mit hår rimelig smart og hurtigt :) Mit hår er meget langt pt (og spaltet *ups*) og det gør, at hvis jeg sætter det i en knold glider de lidt ud, men svigermor har lovet at klippe lidt “spidser” en af de nærmeste dage (måske i aften *weee*), og så sku de gerne kunne sidde godt i en knold også :)

DSC05863-1I denne frisure har jeg 2 stk. Nature Cranberry Mix i.
Det er sat i en slags pjusket knold som er snoet.
Synes faktisk resultatet blev temmelig godt (især når man igen tager i betragtning hvor stor en tumbe jeg er til at sætte mit eget hår *G*)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus