søndag, marts 14, 2010

Lidt stofkøb hos genbrugen

Fandt noget super sødt, hvis jeg selv skal sige det, jersey stræk stof hos genbrugen i Vejen forleden. De havde halv pris, så kom af med 25 kr. i alt for alle 3 bunker – KUP :D Jeg tror jeg vil prøve at sy et par løse sommerbukser til Helene af det.
DSC05935

DSC05938
Nogen som ved hvor man kan få jersey i samme farve som den grønne eller lilla farve i stoffet? Så vil jeg nemlig lave et par bukser ud fra Onions 20022 splitbuksemønster :D De er sååå fede de bukser :) Og måske med lilla elastikkant for oven :) Øj jeg tror de ku være fede :)

DSC05943
Var bare HELT vild med de små blomster her. Overvejer det som lomme på et par bukser i denim eller måske en solnederdel med ribkant for oven i en af farverne fra stoffet :)

Pictures1
Ved ikke helt endnu hvor meget stof der er af bamsestoffet, for så ku jeg måske lave 2 ens ting af det til til tøserne :) Måske kjoler, men det er der nok ikke nok stof til… Måske 2 nederdele… Humm… Any ideas? :) Det er et ret stoft stykke. Det ku self. også være en natkjole til Helene og en natdragt til Line :) Hmm… Så mange idéer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus