søndag, oktober 26, 2008

Fototur med amerikanske bulldogs

DSC02602 I går var jeg ude og fotografere 2 amerikanske bulldogs. En stor flot han ved navn Balder og en fin feminin – og meget livlig – tæve ved navn Thia. Synes selv der kom en del gode billeder ud af det, og i dag fik de billederne sendt. De synes billederne var rigtig gode :-)

DSC02691

Jeg synes det er super skønt, at tage billeder. Det er sjovt og spændende. Hun ville også have mig til at tage billeder af hendes hest en dag, efter hun havde set resultaterne fra i går :-) Til højre ses Balder alene og nedenunder ses Thia. For oven er de begge 2 sammen. Sikke søde der er :-)

DSC02556

Det bliver sjovt, at skulle tage billeder af hendes hest. Glæder mig til at øve mig i andre former end hunde :-)

 

 

 

 

I kan se mit webalbum her: JemKems webalbum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus