onsdag, oktober 08, 2008

Helene er 7 måneder


Helene er lige nu 7½ måned. Sikke tiden flyver. Der har længe ikke hersket nogen tvivl om, at Helene er en rigtig charmer, og som elsker skæg og ballade... Men den sidste måned er der godt nok sket noget. Hold da op... Man skal næsten ikke sige hverken buh eller bæh til hende før hun er et stort grin og spræller med hele kroppen. Der er fart over feltet! Den store diskusion kører mellem mig og Helenes farmor og farfar (mine svigerforældre hehe) De blev jo grov imponeret da Helene kom krybende hen af gulvet i et stort smil for lidt over en måned siden... "NEEEJ!! Det er da en pige der vil frem ad. Hun KRAVLER da!" udbrød farmor i et kæmpe smil. Måtte jo ødelægge idyllen og forklare det altså ikke hørte under begrebet "at kravle"... Helene kom møvende hen over gulvet i bedste G.I. Jane stil med en vrikkende numse og albuerne ud til siden. Frem kom hun og det gik stærkt... Men det er ikke at kravle... Svigermor prøvede at belære mig om, at de da havde haft 4!! børn og de da nok vidste hvad det ville sige at kravle ;-) Tror bare de har misforstået at mor her skam er MEGET stolt over sin Skønne Helene :-) Bare fordi hun krybe hurtigt og godt som selv B. S. Christiansen kunne lære noget af ;-) Så det bliver der jo prikket i hver gang. "Jaaa hun kravler altså ikke!!" kommer der drillende fra begge mine svigerforældre... Godt man ved de mener det kærligt ;-)

Helene har ind til videre fået 2 tænder, og her er det heller ikke kun mor og far der er stolte :-) Helenes seneste påfund er tungetvisteren ;-) Behøver vi sige at vi griner temmelig meget når hun udfører dette meget svære stunt? *G*
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus