onsdag, oktober 22, 2008

Helene er 8 måneder

Ja, i mandags blev Helene 8 måneder. Hold fast som tiden går... Og det er helt vildt som der sker nye ting i hendes udvikling heeele tiden... I fredags begyndte hun at rejse sig op ved lave ting som små kasser og i går rejste hun sig op ved en stol vi har!! WOW jeg kiggede godtnok noget da hun stod der og vuggede med numsen og grinte stort og stolt op til mig... SHIT det synes jeg godtnok er tidligt. Hun kan jo ikke engang kravle *G* Men det øver hun sig godtnok også fint på ;-) Jeg tror ikke der går længe før hun også kan det.

Hun er også begyndt at sige "nej, nej, nej, neeej" når hun er utilfreds eller ked af det... Og stakkels lille pus... Mor her kan nemlig ikke lade være med at smågrine når hun rigtigt kommer igang, for det lyder bare sååå sødt :-) Mit hjerte smelter helt ;-)

I dag var vores lille familie på tur i Tyskland. Vi var nede for at købe en autostol til Helene. Hun er nemlig blevet en stor pige nu og så skal man også have en større autostol. Vi havde bestemt os for Maxi Cosi's model Tobi. Den er rigtig god og Helene nød, at hun kunne sidde og kigge både frem mod os og også ud af vinduerne.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus