tirsdag, oktober 14, 2008

Vandhunden Helene

Det er sørme dejligt, at selvom man har en syg datter, så er hun stadig glad det meste af tiden. Kan dog godt mærke hun er i en periode hvor hun er meget mor- og farsyg... Det er knapt så længe hun gider ligge på gulvet alene som hun plejer ;-)

Her til aften var hun i sit vanlige aftenbad. Hun var fuldstændig vild... Hun plaskede så meget, at jeg måtte lægge et badehåndklæde ud på gulvet for ikke at skride - og i øvrigt måtte jeg skifte tøj bagefter at have tørret og puslet hende. Ellers ville hun være blevet våd igen, hvis jeg havde sat mig og godnat-ammet hende først... Mine bukser og t-shirt var drivvåde... Farmand Kent grinte bare. Han var lige ude og lure i badeværelset og han klukkede af grin, da han så hvordan Helene gjorde mor her pjaskvåd ;-) Sådan en lille bandit. Ja det er Helene også ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus