onsdag, oktober 08, 2008

Vores første blog

Nu besluttede jeg - Janni (mor i familien) at vi også skulle med i blog universet. Det vil i øvrigt altid være mig, som blogger her inde :-)

Jeg vil nok mest fortælle om vores guldklump Helene og hvordan hendes udvikling er, meeen mon ikke der også kommer lidt ind om de tossede ting Kent og jeg finder på? ;-)

I dag var jeg forbi Vejen Møbelhus og bruge penge ;-) De havde tøjudsalg i dag. 5 stk. tøj til 100 kr. BILLIGT ;-) Fik bl.a. nogle fede sweatshirts til både Kent og jeg selv. Købte også en ordentlig r*vfuld boxershorts til Kent :-)

I går var Kent og jeg (og selvfølgelig Helene hihi) i Esbjerg til åbningen af det nye storcenter... Puha der fik vi også brugt penge...... ;-) Puha at gå i Merlin, hvor de har køtilbud er faaaaarligt ;-)

Nå, det må vist være nok for i dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus