søndag, november 25, 2012

En nørds ønsker

Uha…. Jeg har en lille fetish for Coolstuff.dk ;) Jeg ELSKER at sidde og kigge deres gadgets igennem.

CoolStuff - de sejeste dimser, gaver og gadgets!

Jeg sidder med nogle mindre ønsker såsom det super smarte termo on the go tekrus fra Aladdin

Men denne spøjse og anderledes dejfordeler har jeg en idé om, at den vil gøre mit liv i køkkenet, når jeg bager muffins, SÅ meget nemmere og mindre klistret :D

Dejfordeleren

Den ser vildt smart ud. MEN da jeg elsker musik, og enormt gerne ville have det i køkkenet, når jeg vasker op, gør rent eller bager :D ja, så drømmer jeg om VOONI’s internetradio i sort. Der står den både har FM, DAB og internetadgang. Uha hvor ville det være fedt. Så ku jeg høre Skala FM uden skratten :D

Hvis du selv vil ønske dig noget fra din mand, og du tør sende ham ind på en ret mandepræget gadgetsside ;) – så send ham først ind her: Julegaver til hende hos Coolstuff.dk. Der er også mange fede og anderledes julegaveidéer til ham :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus