mandag, maj 10, 2010

Første projekt ud over reparationer

Jeg har lavet denne plasticposedispenser i dag sammen med Bente (Min Bernina Bernette 92c hihi). Jeg lavede et rør med løbegang for neden og ombuk for oven. I løbegangen har jeg sat noget snoet gråt snor i med en snorklemme (tak svigermor :) ) og for oven har jeg syet hank i samme stof som resten af tasken.

Jeg har syet kantsting hele vejen rundt på hanken og der hvor jeg har syet hanken fast på posen har jeg brugt blindstingsfoden aka. tryllefoden til at få en pæn lige kant. Jeg brugte forstærkningssøm, for at det skulle blive solidt :)

Tror jeg skal have lavet et par stykker mere, for en er vist ikke nok til alle vores poser.

DSC06345 DSC06349 DSC06346

DSC06347 DSC06348

Er selv rimelig godt tilfreds :) Skal jo lige lære Bente at kende :)

Har lige fået en masse fedt stof og bånd af svigermor i dag. Der er vist til bluser, skjorter og kjoler til pigerne :D

Og lige til sidst:

Glædelig mors dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus