tirsdag, maj 04, 2010

Byd velkommen til Bente :)

Ja, så skete det :) I går ankom Bente med posten. Bente er min nye symaskine. Mit valg faldt på Bernina’s gode model Bernette 92c pga. den havde det jeg skulle bruge, og mere til. Kent havde sagt, at jeg ikke skulle købe noget skrammel, og det skulle heller ikke være sådan, at jeg om et år eller 2 skulle have en ny, og dét skal jeg i hvert fald ikke med Bente :)
bernette92C
Jeg havde lagt en slagplan for hvad jeg ville starte med når jeg fik den, og jeg besluttede, at jeg ville starte med stak reparationer jeg havde, som jeg havde set mig gal og irriteret på, fordi jeg ikke selv havde en symaskine og at jeg så skulle hen til svigermor og låne hendes for de par småtterier :)
Og sørme om det ikke faktisk gik bare der ud af :) Jeg fik syet en sommer t-shirt foran. Den var med knapper hele vejen ned foran, men pga. stoffet - totalt krølstof, som er meningen - så ku man se ind gennem mellem knapperne, så besluttede at den skulle syes til hele vejen op, for jeg trak den alligevel bare over hovedet happy.gif Det blev bare super fint :) Og så fik jeg ordnet en bodystocking og åbningen i vores store dynebetræk

Jeg anskaffede mig Bente hos Kjærgaard Symaskiner. De havde nemlig ophørsudsalg i deres butik i Aalborg, for den butik var blevet for lille. De havde derfor 50% på alle deres hyldemodeller i Aalborg. Desværre var der ikke flere 92c’ere tilbage på 50%, men jeg fik den alligevel til en ret favorabel pris.

Glæder mig til at få syet noget mere :) Har allerede en del idéer til hvad jeg gerne vil prøve at sy :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus