mandag, oktober 13, 2008

Op og ned...

Her hjemme kører det bare der ud af... Eller dvs. det gør det så ikke... Helene er som sagt forkølet og nu ligger både Kent og jeg også med forkølelse og ondt i halsen :-(
I nat har vi haft en overnattende gæst. Vores nevø Mathiaz på 7 år ville gerne være hos os og sove, for han er på ferie hos sin far. Han ville gerne hygge med Kent og Helene ;-) I aftes da Helene var puttet sad vi og så billedslideshow på mediecenteret. Det kan Mathiaz godt lide. Da Helene så vågnede for at få en nattår hos mig satte jeg mig ind i stuen med hende og ammepuden. Hun opdagede med det samme Mathiaz og havde i hvert fald ikke tid til at spise.
Selvom Mathiaz gemte sig bag en pude, ja så vidste Helene da godt at han var der bagved, så hun vred sig som en flitsbue til hun kunne se ham igen, og så eksploderede hun i et kæmpe smil og grin. Sjovt at se hvor glad hun er for Mathiaz. Det har hun faktisk været lige fra starten. Det bliver sjovt, når hun bliver lidt større. Så kan de få utrolig megen glæde af hinanden. Mathiaz er også rigtig glad for hende. Han kan godt lide at nusse hende og sige sjove lyde til hende :-) De er så søde sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus