fredag, oktober 24, 2008

Sikke en dag i går :-(

Puha sikke en dag i går... Det var meningen, at Kent og jeg ville have gjort nogle ting i huset, bl.a. sætte lampe op i Helenes værelse og sortere tøj... Det blev det ikke til. Vi fik godtnok handlet ind, men det var så det...For hen tidlig eftermiddag ringede Kents storebror Morten og bad Kent om at køre ud mod Skodborg. Mortens kæreste Pia var nemlig blevet involveret i et færdselsuheld. Der var en varevogn og 2 små biler involveret. Kent kørte straks af sted og fandt ud af, at der heldigvis - til stor overraskelse - var ingen kommet alvorligt til skade. Ellers ret utroligt, for begge de små biler var helt krøllet sammen. Da han kom tilbage fortalte han mig om det og han fortalte, at han synes det var ret synd, for den anden bil der var med, var en smart lille orange matis med sorte fartstriber. Han synes den var pæn, men den var i hvert fald ikke til noget længere. Han var overbevist om, at føreren havde det meget skidt, at dømme ud fra bilen. Da Kent fortalte mig om det og nævnte den lille orange matis med fartstriber kom jeg i tanke om en veninde jeg har ikke så langt fra os. Jeg har gået i skole med hende i Esbjerg og hun havde nemlig en lille orange bil med sorte fartstriber... Jeg skrev med det samme til hende, og fik svar igen... Jo! Det var hendes bil og ja... Hun sad i den da det skete :-( Heldigvis var hun sluppet med et par ømme skinneben og ribben. Helt utroligt når man tænker på tilstanden af bilen. Jeg fik et billede over mms af min veninde, så jeg kunne se bilen... Shit!Jeg har vedhæftet det, så I kan se det... Hele dagen bagefter var kaos...
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus