tirsdag, december 27, 2011

Transformers 3 - Dark of the Moon

Kent og jeg var endelig raske nok begge to til at se Transformers 3 Dark of the Moon. Vi havde længe glædet os til at se den (læs: siden vi hørte der kom en 3er) Vi havde sådan set svoret, at det var en film vi skulle se i biffen i år, men sygdom hos enten os eller hos vores mulige barnepiger gjorde, at vi lige præcis ikke nåede det :( (at vi heller ikke fik set den sidste Harry Potter er en helt anden sag SUK! MEN fik da heldigvis set Twilight YAY!)

Nå, men jeg vil gerne anbefale den her film. Den er SÅ fed! Den kan absolut måle sig med både 1eren og 2eren, som i øvrigt er på top 5 listen hos både Kent og jeg over bedste film nogensinde :D

Vil ikke begynde at sige meget om handlingen, andet end at den i hvert fald tager nogle drejninger et par gange som man BESTEMT ikke havde forudset, og desværre mister en af mine yndlings autobotter også livet :’( Heldigvis ikke Bee, men stadig en favorit.

Alt i alt giver jeg (selvfølgelig)

StjerneStjerneStjerneStjerneStjerne

SE DEN!

2 kommentarer:

  1. Det er altså bare en super god film. Vi endte med at tage i biffen og se den. Har bare et eller andet med transformers, fik veer midt i 2'eren, da vi så den derhjemme, så måtte vente nogle dage på at se den færdig :)
    Det er lidt sjovt med skæve relationer man kan have til forskellige oplevelser/ting.
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Åh hvor ville jeg dog gerne ha set den i biffen <3 MEN det var nu også riiigtig godt her hjemme, meeen det ville nu have været noget særligt at se den i biffen :D

    Og ja, det der med skæve relationer er nu sjovt. Det har nogen gange givet nogle sjove kommentarer og stunder især med mine svigerforældre. SÅ sjovt, men nogle gange tænker jeg at man vist sku ha været der for at synes det *GG*

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus