fredag, december 23, 2011

Juletræet med sin pynt :)

I går pyntede pigerne og jeg juletræ og der var bl.a. noget hjemmelavet julepynt på, som jo kræver lidt flashing :)

2011-12-23

Nissefar er fra bogen Nissejul skrevet af Gitte Schou Hansen. Hun laver altså nogle SKØNNE bøger :) Jeg har så modificeret den lidt, så jeg lavede en bagside som skulle forestille Nissemor, så den på den måde var flot fra begge sider, hvis den skulle hænges op :) Er selv rigtig glade for dem.

Jeg var også til klippe klistre dag hos en skøn kvinde, som er mor til en af Helenes bedste veninder. Lone og jeg lavede en del julehygge den dag med de 2 krudtugler (som i øvrigt opførte sig SÅ flot hele den dag) Vi fik bl.a. også lavet nogle af de her skønne Rudolf ophæng Rødt hjerte

DSC00125-001

Helene hjalp med personligheden i form af at sætte øjnene forskelligt på. Denne her er min favorit. Hun fandt på at give 2 forskellige størrelse øjne på, og det fungerede bare SÅ godt. Den er SÅ kær :)

Jeg var også til julehyggedag i børnehaven lige op til december måned og der lavede Helene og jeg denne kære Rudolf som jeg havde set på Pinterest. Den er også bare sååå sød :)

DSC00123-001

22122011729Jeg har også omtalt kreajulelegen som jeg er med i på Babyxplore. Jeg fik en førgave som jeg bare ELSKER! Den har self. fået en fin plads på juletræet. Jeg fik en super smuk hæklet flagranke :)

Rødt hjerte

 

 

 

Og nu til sidst… Vores juletræ:

22122011731

22122011730

GLÆDELIG JUL til jer alle! Smiley

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus