lørdag, december 10, 2011

Den smukkeste Lucia

Sidste weekend i november havde Lintrup julemarked i aktivitetscenteret og der skulle vi jo med som vi plejede. MEN denne gang var der en særlig grund til at vi skulle med; Helene skulle gå med i Lucia optoget med hendes Svale gymnastikhold

Rødt hjerte

Lucia har altid været noget jeg har været helt vild med siden jeg var en lille pige og der er jo ingen tvivl om, at bruden jo self. er noget helt specielt ;)

Trænerne fortalte at de ikke havde besluttet hvem Luciabruden skulle være. Det var noget de ville finde ud af på dagen, så ingen vidste noget.

Dagen kom og Helene og jeg ville gerne, at hun havde pænt hår og var flot, nu når hun skulle være med i optoget. Hun var SÅ smuk Rødt hjerte

Da vi ankom i aktivitetscenteret skulle de ind og klæde om. Helene var spændt – det var der ingen tvivl om :) .oO(og det var jeg nu også hehe)

Jeg stod og snakkede med en sød mor til en af Helenes bedste veninder og venter på at de skulle komme ud, så vi kunne tage billeder. PLUDSELIG står de der… Og forrest står denne smukke, generte og meget bevidste og stolte pige, som står og spejder efter dem hun holder af, for at vise hvor fin hun er:

Min mave slog knuder og min hals fik også en klump alt imens mit hjerte blev varmt af stolthed. Nøøøj det øjeblik at se hende der – det var som da jeg holdte hende i mine arme første gang og der slog det mig (ja ja vildt og sentimentalt I know) sådan må det også føles, når jeg engang skal stå og hjælpe hende i hendes brudekjole *suk*

Min smukke, smukke datter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus