tirsdag, december 27, 2011

Julegaver ala homemade

I år begav jeg mig ud i at lave nogle af julegaverne selv. Jeg startede med krealegen på Babyxplore hvor jeg NU kan afsløre mine gaver :)

En sjov skål til Bettina. Teksten mente Kent BESTEMT ikke var særlig sjov. Jeg synes til gengæld den var skæg, men et øjeblik blev jeg i tvivl og vidste ikke, om jeg skulle hærde den med eller uden teksten… Blev dog enig med mig selv om, at hun jo godt kunne tage lidt gas ;) Heldigvis faldt både motiv og tekst i god jord ;)

 

Dette var hovedgaven til Bettina. Jeg fandt en kageopsats i porcelæn som jeg så dekorerede med porcelænsmaling. Blev selv så glad for resultatet, at jeg var glad for, at jeg fik købt en ekstra, som jeg selv ku male til mig selv ;)

 

 

Det sidste var et Spiderman krus til hendes søn Mathias. Han var efter sigende også bidt af en gal spider ;) Så jeg fandt på at lave det her krus. Sku lige hilse at sige, at det tog sin tid og måtte tørre streger væk MANGE gange før det blev ordentligt… Pyyyhh… Og samtidig drillede tussen, så det sorte blev noget møg :o/ Det tog lang tid, før det blev sådan nogenlunde. Er selv blevet okay tilfreds med Spiderman, men M’et er ikke det bedste…. MEN Bettina har sagt at han blev VILDT glad for kruset, så det var det hele værd :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus