lørdag, december 10, 2011

Et gudevers mod slik

Sidste år var jeg med i en nissekrealeg på et babyforum (underforum for nogle kvinder som godt kan lide at være kreative) Midt under det hele, er der en af de skønne kvinder som begynder at drømme om hele legen. Hun drømte, at hun fik tildelt en af kvinderne, som var kristen og at hun derfor ville lave et slikfad, hvor der i bunden var slik tegnet og linjen “led os ikke i fristelse” fra Fader Vor. Hun fortalte os dagen efter om det, og allerede der var jeg VILD med idéen. Det var jo intet mindre end genialt hihi. Fadet blev ved med at husere i hendes hoved, så hun endte med at lave det til pågældende kvinde og sende det. Det var SÅ sjovt. Kære Gitte. Lige siden har jeg selv ønsket mig sådan et fad og nu har jeg ENDELIG erhvervet mig nogle glas- og porcelænstusher, så jeg selv kunne lave et :)

I morgen skal det i ovnen og hærdes. Har ligeledes anskaffet mig nogle små glasvaser, som jeg vil dekorere og bruge til f.eks. værtindegaver osv. Det er faktisk rigtig hyggeligt :) Har også fundet noget, som jeg vil lave i julegave til et par kvinder, men må hellere lade være med at vise det endnu, for der er især to af dem, som ku finde på at lure her inde ;)

Da det er tusher, vil børnene også kunne kreere gaver :) De prøvede lidt i dag og de synes det var VILDT sjovt :)

1 kommentar:

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus