torsdag, september 02, 2010

Lyset for enden af tunnelen

I tirsdags var vi i Lintrup Zoo og jeg havde kameraet med. Fik taget nogle fuldstændig fantastiske og ret anderledes billeder i forhold til det jeg plejer at tage. Jeg er heelt vilde med dem. Har kun gjort gaaanske lidt ved dem mht. lys, kontrast og farve. Faktisk så lidt, at jeg har gjort det i Picasa.

DSC08772-1

DSC08777

Jeg fik også taget lidt billeder af dyrene.
Bl.a. blev jeg ret tilfreds med disse 2 billeder:

DSC08717

DSC08660

De hvide felter over denne smukke los killing er tremmerne som desværre var for tætte til jeg kunne undgå dem, så dette er det bedste resultat jeg kunne komme frem til med blænde osv.

Jeg modtager som altid gerne ris og ros :)

1 kommentar:

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus