torsdag, september 09, 2010

LINE GIK!

20082010129 Ja min store pige tog i dag 3 skridt hele 2 gange uden nogen form for støtte :D Og hun var fuld bevist over det og griiinede stolt :) NU går det stærkt. Ingen tvivl om det. Kan se på hende de sidste par dage at hun bare har samlet mod til at gøre det :)

Vi var i Lintrup Aktivitetscenter og se russisk dukketeater her til aften, og det var der Line udfoldede sig :) Tror jeg går en smut der hen i morgen, mens Helene er i børnehave. Så kan Line få lov at fare rundt som det passer hende ;)

DSC08924

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for din lille kommentar :) Ja vi synes bestemt også hun er dygtig. Og det er så sjovt at se at hun bare lige pludselig går en lille tur nu her i de dage. Det er helt mærkeligt :) Og det er skøøønt <3

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus