torsdag, september 16, 2010

Sikke en dag….

Dagen startede med at aflevere pigerne i børnehave og dagpleje og derefter ville jeg gøre mig klar til dagens tøsetur med min svigermor og Kents kære faster Fanny. Hun er også som en faster for mig. Hun er bare totalt skøn med skøn på. Anyway, så gik turen til Kolding Storcenter, for havde kapret Fanny til at hjælpe mig med at finde et par vinterstøvler, som ville kunne stå imod en vinter som lignede den vi havde sidste vinter… Brrr… fryser bare ved tanken… De skulle være vandtætte, sidde godt og ikke være grimme, for prisen ville jo komme der op af, så snart man siger vandtæt og voksen vinterstøvler :-S

Starter lige med at vise et samlet billede af dagens “høst” :)

DSC09039

Ja så stod der også lige lidt minimælk, noget nesquik kakaopulver og et færdigblandet glas * Historien følger længere nede.

Valget på støvlerne endte med et par Colombia støvler, som er 100% vandtætte. De havde lidt følelsen af “skistøvler” i formen, når man har dem på, men de støtter super godt, hvilket jeg er glad for, for så vil jeg ikke så let kunne vrikke om i det glatte vejr.

DSC09051

De var lidt peprede, men hellere det, end at få våde OG kolde fødder som jeg døjede med sidste år, fordi jeg valgte en billig løsning (det var bare IKKE året at gøre det *GG*)

Jeg fik købt lidt stof i Stof2000. Noget lækkert blødt hvid jersey og noget støvet lilla stof med mørkelilla små blomster. Super kært. Til den nette sum af 47,50 for begge dele. De lå på restbordet og der var yderligere 50% på :) ME LIKE! Det blev også lige til en Striber vandfast øjenmakeupfjerner fra Matas :) På tilbud og jeg var næsten løbet tør :)

Efter en super hyggelig dag var Fanny så sød at forære mig noget af hendes kæmpe makeup lager (som er så stort, at hun selv indrømmer hun ikke kan nå at bruge det hele hehe…) Fannys makeuplager indeholder i øvrigt kun KVALITET! 100% ren luksus UUHHHMMM ;-P

DSC09047

 DSC09048

DSC09049

SÅÅÅÅÅÅÅ lækre ting… Uuhhmm :) Dag og nat ansigtscreme, en masse øjenskygge, en concealer og en precision eye definer i brun/gyldenbrun. Øøøjj glæder mig til at prøve det :)

Anyway, nu kommer vi til historien som følger… Kent havde lovet at hente pigerne fra børnehave og dagpleje i dag, så jeg rigtig kunne hygge med Fanny og min svigermor Y. ELSKER ham! Han var godt træt efter at have været oppe siden kl. 3 i nat, så synes bare han er så skøn at tilbyde det, og da jeg kommer hjem kl. 18. efter at have handlet mad ind også, så stod maden klar på bordet. Øj en skattebasse :) Men nu kommer det: * Kent går i bad fordi han skal tidligt i seng og jeg går ud i køkkenet hvor Line følger efter og smutter ind på Helenes værelse og leger mens jeg tager opvasken. Helene bliver i stuen… Tror bare hu sidder og leger der inde, men efter lidt tid, så kommer hun ud i køkkenet og siger “se hvad jeg har lavet til Lotte” (Faster Charlotte) Jeg vender mig om og ser, at hun står med en “tom” bøtte fiskefodder, som er fyldt med vand… Jeg indser hurtigt, at hun har haft hænderne i akvariet, og spørger hende om hun har det, og hun siger ja. Skælder hende ud fordi hun ikke må pille i det. Jeg tror det var en i forvejen tom bøtte fra dengang hun tømte adskillelige bøtter fiskefodder i akvariet en morgen hun var stået tidligt op uden at være gået ind til os. Jeg går ind i stuen, og dette er hvad der møder mig…….

2010-09-16Helene fik skæld ud – ja jeg ved det – og sendt i seng. Klokken var godt nok kun næsten 19, men ja, det der blev for meget for Kent… Vi købte planter i tirsdag… Vi havde lige hele dagen på at rense HELE akvariet i tirsdags: Tømme hele akvariet, si og rense hele bundstenene, samt rengøre heele akvariet grundigt og alle pyntesten og roden… Og bagefter ud og købe heelt nye planter, pga. Helenes sidste stunt… Nu har Kent erklæret, at han ikke gider det med akvariet længere, og at han vil sælge det… Men nu må vi se i weekenden hvad han siger. Jeg vil i hvert fald prøve at få “støvsuget”/renset det mere i morgen og se om jeg kan redde det. (Forresten… Billederne er taget efter jeg har støvsuget en del op… wawaaa…. ;) ) Så kakaoglasset var ford jeg liiiige trængte til lidt afslapning efter aftenens stress… Ærgeligt at dagen skulle slutte på den måde… For resten af dagen har været SÅ skøn… Helene din bandit. Du er dælme en bandit nogle gange – sikke nogle skarnsstreger du kan lave – men vi elsker dig alligevel Y

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus