onsdag, september 15, 2010

Playstation Move, familiehygge og tøsetur!

KÆFT hvor er det sjovt! Helene, Kent og jeg har lige prøvet det her til aften. Både EyePet, SportsChampions og Start The Party. Nøj de var sjove. Helene var helt vild med EyePet, for der sku hun jo lege med “abakatten” ;) Desuden var hun faktisk ret god i Start The Party til at tegne inden for nogle figurer. Det er utroligt så præcist det er og viiildt skægt. Især fordi man samtidig med kan se sig selv på skærmen :)

 

Det er helt klart det værd :) Vi var så heldige at få byt 2 spil og få en speciel pris i Gamestop i Kolding og samtidig har Bilka og Føtex lige nu rigtig gode tilbud på tilbehøret og spillene dertil :) Vi havde i forvejen Eyepet og et bowling spil (ikke move udgaven nogen af dem) men da vi startede vores PS3 op, så kom der en meddelelse om, at de spil og nogle andre ældre spil bare skulle startes op, og så ville det blive opdateret til at være Move kompatibel :D Vildt cool! En ting som de i øvrigt ikke var klar over i Gamestop! Spurgte dem nemlig om Eyepet blev opdateret, og det vidste han ikke, men troede ikke det ville blive det, “for der var jo kommet en speciel Move Edition”. Heldigvis havde Kent læst noget om, at det vist blev opdateret, så vi ventede med at købe det, også fordi der var en demo i startpakken vi købte der inde. Og Kent fik ret… …HADER bare at indrømme det ;) Så det kan jo være I kan lave nogle røverhandler f.eks. der inde, mens de ikke ved, at den gamle udgave bliver opdateret automatisk ;)

I morgen skal jeg til Kolding med min svigermor og Kents faster, for har slået mig sammen med dem for at få noget professionel hjælp til nogle gode vinterstøvler :D Kents faster er forhenværende butikschef i Skoringen i Kolding, så hun ved bare sååååååå meget om sko osv :) Hun er så sej og sød :) Og self. skal vi have min kære svigermor med :) Vi elsker at tøsehygge sammen, og mon ikke vi også skal kigge tøj og makeuuuuuuuup ;) Så det bliver en rigtig tøsetur, og Kent har lovet at han nok skal hente pigerne fra børnehave og dagpleje, så jeg behøves ikke engang være hjemme før kl. 16 :D Uuuhh han er nu en skat. Især fordi han ved at vi skal ind og bruge penge og han alligevel ikke indskrænker tiden ;) Han er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dejlig Y

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus