mandag, september 20, 2010

God farvel i børnehaven

Neej hvor lækkert! Helene startede jo i børnehave her d. 1. september og den første uge gik det godt, men så blev hun forkølet og oveni fik hun mellemørebetændelse. Derefter var hun ked af det hver gang jeg afleverede hende. Hun tudede og var dybt dybt ulykkelig… Uha hvor det skær i en mors hjerte… I dag var den første dag siden det, at jeg afleverede hende og hun vinkede med en af pædagogerne ude ved vinketavlen, uden at hun så meget som fældede en tåre *kæmpe jubel* Hun sagde flere gange i morges, at jeg ikke måtte gå, og at hun ikke ville i børnehave, men da vi var der, og vi stod ved vinke tavlen, så var der slet ingen ting *WEEEEEEEEEEEEE* Det var bare SUPER skønt. Og Line startede i dagpleje d. 13. september. Der har intet været med hende (endnu 7-9-13) Hun er rigtig glad for hendes dagplejemor. Hun er også bare super sød. Er SÅ glad for at vi fik hende. Super dejligt menneske :)

DSC09154 DSC09140

Line er jo begyndt at gå. Se hvor sejt hun går ;) Og Helene danser og fjoller ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus