fredag, august 27, 2010

Sikke en stor pige

Jeg er bare SÅ stolt som mor lige nu! Helene har på det sidste tisset på toilettet stort set hver gang vi har sat hende på toilettet - pånær når hun virkelig ikke kunne (hun prøver hver gang) men hun kan endnu ikke finde ud af at sige til. Hun har heller ikke villet lave bummelum på toilettet - kun i bleen. Her til aften lavede hun SÅ fint bummelum på toilettet! "Mor jeg lave DOR bånumme!" ♥ Oven i sagde hun i morges “mor jeg ikke have ble på. Det er ikke rar” Åååhhh lille skat. Så nu skal hun bare lære at sige til, så kan vi ski smide bleen.

Men uha… Hun skal jo starte i børnehave på onsdag… Nøøj hvor er det spændende… Hun glæder sig ♥ Sikke tiden går stærkt… Bliver helt underlig inden i når jeg tænker på, at til februar er hun halvvejs til at skulle starte i skole… Puha, det er lidt vildt at tænke på… Så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv længere…

Håber dog at hun starter i børnehave vil hjælpe lidt på trætheden om aftenen hos hende, for hun er svær at putte kl. 20 om aftenen… Hun er simpelthen INKARNERET B-menneske… Sent i seng, sent op…. (host lidt lige som sine forældre hehe) Men kan godt mærke ud over det, at hun er ved at være en stor pige. Hun har dælme sine egne idéer om hvordan tingene skal foregå, og om man kalder det trodsalder eller selvstændighedsfasen…. Ja så er hun i den

                       

Hun ELSKER at drille mig og Kent griner tit bare af mig :-/ Og så ved jeg aldrig helt selv heller, om jeg skal grine eller ej hehe…

DSC08431 
Og her har vi så min lille bandit – som ikke er så lille mere ♥

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er hun bare dygtig og ja de bliver da alt for hurtige store... Kram dorthe

    SvarSlet
  2. Ja det er vildt som tiden går stærkt... Det er næsten lige før det er skræmmende. Man kan tydeligt mærke, at hun er blevet en lille person med store meninger :)

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus