lørdag, august 07, 2010

Gyldne øjeblikke

I går sad Helene, Line og jeg og legede på gulvet. Pludselig tager Helene om Line og nusser hende på kinden:

“Hende her, hun er min ven”

Nåååårrrrrrhhhhhh suk Så bliver det ikke bedre

I dag var vi i Tyskland og hygge. Det var meningen, at jeg skulle have købt Kents fødselsdagsgave, men det jeg havde tiltænkt han skulle have, havde de sat op med næste 1.000 kr, og det var sgi lige i overkante *G*

I går var vi forbi Vejen Dyrehandel hos mine svigerforældre. Min svigermor opdagede at jeg havde et komplet sæt rent tøj med OG gummistøvler til Helene, så hun nuppede Helene med ud i den lune og våde sommerdag og lod Helene pjaske i vandpytter uden regntøj *G* Her er resultatet:

04082010102 04082010094 04082010096 04082010097 04082010098

De to tossehoveder ved man aldrig hvad finder på, hvis man lader dem være alene *G* Deres seneste trend er neglelak *G* Helene og farmor render rundt med ens neglelak hvis farmor passer Helene en hel dag. Det er åbenbart en aftale de har lavet *G*

Har jeres poder også nydt den våde danske sommer uden regntøj som hæmsko? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus