tirsdag, august 24, 2010

Hold da op der er fart på

Line er simpelthen på alt, i alt – over alt… Hun vil simpelthen undersøge ALT. Det har været sådan noget tid, men hold da op…. Hihi hun er jo blevet drønende hurtigt og nu hvor hun er begyndt at kunne stå selv en gang i mellem uden at holde ved noget, ja det har jo medført en meget stabil balance, hvilket gør der er kommet nye muligheder til *G*

Har simpelthen følelsen af, at der er INTET der stopper hende *G* Jeg har lige måttet sætte børnegitter op igen. Denne gang ind til Helenes værelse, som ligger lige op af køkkenet. Så kan jeg nemlig “spære” Line inde der ved alt legetøjet mens jeg tømmer opvaskemaskine og vasker op, for det er nemlig TOTALT umuligt hvis hun er “løs” *G* Hun kan sidde liiiige så stille og lege selv i stuen jeg går stille ud i køkkenet og åbner stiiiiille opvaskemaskinen og i det samme kan jeg høre Lines hurtige “klap klap klap” kravle lyde fordi hun kommer stoooormende mod køkkenet… Hun er simpelthen værre end en sæk lopper. Hun vil være med i ALT *G* Nøøøøøøøj det må da blive NOGET nemmere at nå noget, når hun ikke er om benet på mig, så snart jeg prøver at få noget gjort, fordi hun vil være med *G*

Puha ;) Min svoger Morten sagde lige i går, at han saaaaagtens kunne og ville passe Helene, men Line magtede han ikke endnu, for han kunne ikke gøre det med at sætte hende ned, og SÅ lave en sikkerhedszone uden ting hun ikke må pille ved. Hun er allerede fokuseret på det hun vil have 2 meter INDEN hun bliver sat, og der er hun også igang med at moooooose sig hen til det med arme OG ben. Hun er næsten UMULIG at holde. Hun har nu fået tilnavnet “Tank” ;)

Så Line er blevet mors lille Tank

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus