onsdag, august 18, 2010

Min bedstemor (og bedstefar) er de bedste!

Snakkede jo for noget tid siden med min bedstemor om min nye symaskine :-) Og hun fortalte jo der, at hun havde en masse mønstre og også noget stofrester jeg måtte få, for hendes piger (mine mostre) var enten ikke kreative eller også syede de ikke, men hæklede og strikkede ;-) Så jeg var den hun mente var berettiget til det *Jubler* Hun fik det til at lyde som om det kun var en smule, men jeg var stadig ovenud lykkelig *Jubler igen*
I går snakkede jeg igen med hende pga. hendes fødselsdag smilie_flagge14.gif og vi fik aftalt, at pigerne og jeg ville komme forbi i næste uge. Hun fortalte så, at hun havde fået kigget hendes ting igennem og pakket det, så det var klar til mig og gisp der lød til at være meget...blink.gif

Der var mange ringbind med mønstre og flere bøger. Der var flere sække med stoffer af forskellige arter og en masse rib også! Samtidig har hun også snakket om et knaplager *thumps up*

KÆFT jeg glæder mig til at se hvad hun har fundet frem

Og det aller ALLER bedste bliver at sidde og hyggesnakke med hende og min bedstefar igen

De er simpelthen nogen af de dejligste mennesker man kan komme i nærheden af :-) Hvad de ikke har været igennem i livet er ikke småting og alligevel har de altid været dem jeg har kendt som har elsket og haft mest appetit på livet. TOTALT respekt!

2 kommentarer:

  1. glæder mig til at se de dejlige sager :)
    hvor skønt med sådan en familie :)

    SvarSlet
  2. Ja min bedstemor og bedstefar er de bedste :) De har altid været nogen af de mennesker i mit liv som jeg har set op til :)

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus