fredag, august 20, 2010

Allergi :-(

 

Ja, jeg har været så uheldig at have tiltusket mig allergi efter jeg har født Line :( Jeg er allergisk over for de små djævle husstøvsmiderne og også mod bynke – som jo blomstrer lige nu :-( Så nu gik mit fødselsdagsønske fra at være en masse andre ting, til at få skiftet gulv(tæppe) i hele huset pånær på børnenes værelser… Altså det vil da helst sikkert pynte, men det er lidt træls med selve grunden til det :(

Sikke noget møg, men nu må vi bare få det bedste ud af det. Kent lød heldigvis til at være rimelig med på idéen, men var lidt ked af, at det vil være noget værre bøvl mht. møbler osv ;)

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok surt. Men husstøvmider kan ikke lide at der er tørt i huset, så det er om at få bragt luftfugtigheden ned. Det gælder om at lufte godt ud, gerne flere gange om dagen, lade være med at tørre tøj inde og bruge emhætten, når man koger og steger. Det rum det er vigtigst at fjerne gulvtæppet i er soveværelset. Læs mere her: http://www.astma-allergi.dk/home eller http://www.allergiskhverdag.dk. God bedring - Henrik

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Henrik :) Det eneste jeg får svært ved at overholde er at tørre tøj indendørs, da 2 små børn altså har en del som skal tørres på tørresnor og vi går tiden i møde hvor det ikke altid kan lade sig gøre udendørs ;) Men ellers vil jeg gøre hvad jeg kan for at overholde de andre ting :) Vi lufter i forvejen meget ud og emhætten bruges også altid. Tak for de gode råd :)

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus