onsdag, februar 24, 2010

Helene til sin 2 års undersøgelse

I dag kl. 11 nul dut sku vi til Helenes 2 års undersøgelse og vi havde forklaret hende hvad vi skulle. Hun har snakket lystigt om, at hun skulle vise lægen at hun var "to år" ;) og i bilen var hun en værre snakketante liiiiige ind til lægen kommer ud og beder os komme med ind. Så klapper hun i som en østers og sagde stort set ikke ét ord under hele forløbet hehe... Han fik dog lov til at måle og veje hende hvilket han sagde ikke var altid han fik lov til det, men “hun sad jo også meget godt på skødet af mor” *lol* Hvad havde han regnet med? ;)

Vægt: 12 kg
Højde: 87,5 cm

Hun havde taget godt på det sidste halve år, hvilket han var meget tilfreds med, “for hun var jo en lille mager en sidst”… Hun var da bare slank og fuld af energi på den gode måde :) Men nu er hun heelt gennemsnitlig i sin vægt og højde :)

Vores læge kunne vældigt godt lide Helenes bluse:

24022010413

For jer der er i tvivl om tekstens budskab på blusen, så står der:

Jeg er bare for
DEJLIG
(det siger min mor)

Da vi så er færdige med at snakke med lægen og får bestil tid til Lines 5 mdrs undersøgelse og vaccination ude ved sekretæren, ja så begynder Helene lystigt igen at spille snakketante og plabrer der ud af. Skøre tøs ;)

Bagefter var vi henne ved mine svigerforældre i Vejen Dyrehandel og fortælle hvor stor Helene var blevet og få lidt middagsmad. Lige lidt stemningsbilleder fra hyggen mellem Line og “farmor” ;) Line har uden undtagelse grædt hver gang Ulla nærmede sig Line indtil i går og i dag var de nærmest bedste veninder ;)

Efter henne ved svigermekanikken var vi en tur ud og handle.

Helenes Barbie hest knækkede forleden benet, så vi måtte i dag ud og købe noget superlim til at “orne” hesten med. Helene bad pænt i bilen om at “mor orne mig hest” og det sku jeg selvfølgelig nok gøre når vi kom hjem ;) Notat til mig selv: Pas på ikke at få det på fingrene, det klistrer og bliver stift og hvidt… Øv…. ;)

I aften står maden på god gammeldaws flæskesteg med rødkål og brun sovs og kartofler *mums* :-p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus