onsdag, juli 28, 2010

Mit første stykke tøj

Ja jeg har sørme fået syet mit første rigtige stykke tøj :) Det er en kjole fra Onions 20022 mønster i str. 92. Den er til Helene – og ja Line vil jo også komme til at tage den i brug :)

28072010080

28072010081

Jeg har syet den i noget stof jeg fik af min svigermor. Det er fra et gammelt dynebetræk, som er tilbage fra hans farmor var ung. Det er bare SÅ sødt. Da jeg så det tænkte jeg med det samme TØSEKJOLE Y Der er hjemmefoldet kantbånd i ærmer og for neden af kjolen. For oven er der løbegang med elastik inden i. Det er lavet af samme kantbånd.

28072010082

Jeg skal nok få taget et billede med modellen i, men det må lige vente til kameraet er hjemme. Kent glemte det nemlig ved svigermekanikken *tsk tsk tsk* ;) Så I må også undskylde den dårlige billedekvalitet af dem her, men de er taget med mobilen i ret dårlig belysning *GG*
Er faktisk ret tilfreds med resultatet, og det bedste er, at den passer Helene rigtig godt :)

2 kommentarer:

  1. hvor er den bare skøn :) synes den ser helt perfekt ud og må tage hatten af for at du kan og så flot i første forsøg, du kan helt klart godt være stolt af dig selv :)

    SvarSlet
  2. @ Micha; Tusind tak :) Den har også været sprættet helt op, fordi jeg havde jo syet den sammen i den rækkefølge som selve beskrivelsen i mønsteret sagde, og det skal man åbenbart ikke *G* Min svigermor tog lige en kigger på den og fortalte hvordan det ville blive bedre, og det hjalp :) Desuden var det HELT vildt så meget sømrum den sagde jeg skulle lave *G* Men slutresultatet er fedt! Og nu er jeg klogere til næste gang :)

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus