mandag, juli 12, 2010

Ingen kommentarer…

Kender I det, at man skriver fra tid til anden og jo godt ved, at man er nystartet, og det ikke er alle der har lyst til at smide en kommentar til hvad man skriver i ny og næ?

Sådan havde jeg det. Jeg gik her i bedste overbevisning om, at det er fordi jeg er nystartet og samtidig ikke vitterligt interessant endnu at læse om og at det var derfor ingen kommenterede noget af det jeg skrev…

Men i aftes var en af mine veninder fra gammel skoletid så venlig at give mig et prej om at mit kommentarfelt åbenbart ikke virkede.

Det måtte jo undersøges, og sørme så om det hverken fungerede i Chrome eller Explorer *GISP* Så øv… Måtte af med mit søde tusindfrydstema, for det var der den var gal :( Men synes egentligt også dette her blev fint :) Hvad synes I?

(og det er nu I alle skal skrive en kommentar så jeg ved I lytter ;) )

5 kommentarer:

  1. jeg læser skam med :) men må indrømme jeg ikke har opdaget kommentarfeltet ikke virkede, men godt du fandt ud af det :)

    SvarSlet
  2. @ Micha >> hehe ja, tænker skam også at folk sikkert læser med, men det er jo alligevel ikke så fedt, at folk ikke kan smide en kommentar, hviiis de nu syntes, at det jeg lige skrev var noget nær genialt (eeller helt idiotisk hehe) ;)

    SvarSlet
  3. Lækkert det endelig virker :D For det stinker virkelig når ens kommentarer ikke kan nå igennem. Lige som du selv skriver - så kan der jo være at man mistede læsere, bare fordi de ikke gider følge med i en blog, hvor der ikke er mulighed for at kommentere.

    Jeg har også lagt mærke til, at man ikke kan kommentere i min - men det er kun når man klikker på blog kategorierne. Det haster ikke så meget *G*

    SvarSlet
  4. Joo, jef læser også med - kunne rigtig godt lide dit sidste indlæg:-)
    Det er også for lidtman kommenterer - jeg savner også lidt kommentarer for tiden, men så kan jeg se på tælleren at der alligevel er nogen der må læse med. Kan ikke se du har en tæller - man kan tilmelde sig blogtoppen og så kan man holde øje med om der er nogen der læser med.
    Hilsen Anja

    SvarSlet
  5. Anja >> Ej hvor smart. Hvordan/hvor gør man det? Og tak for det :) Det sidste indlæg er bestemt også noget som har hjulpet mig meget de sidste par år :)

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus