mandag, juli 12, 2010

Ingen kommentarer…

Kender I det, at man skriver fra tid til anden og jo godt ved, at man er nystartet, og det ikke er alle der har lyst til at smide en kommentar til hvad man skriver i ny og næ?

Sådan havde jeg det. Jeg gik her i bedste overbevisning om, at det er fordi jeg er nystartet og samtidig ikke vitterligt interessant endnu at læse om og at det var derfor ingen kommenterede noget af det jeg skrev…

Men i aftes var en af mine veninder fra gammel skoletid så venlig at give mig et prej om at mit kommentarfelt åbenbart ikke virkede.

Det måtte jo undersøges, og sørme så om det hverken fungerede i Chrome eller Explorer *GISP* Så øv… Måtte af med mit søde tusindfrydstema, for det var der den var gal :( Men synes egentligt også dette her blev fint :) Hvad synes I?

(og det er nu I alle skal skrive en kommentar så jeg ved I lytter ;) )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus