søndag, juli 18, 2010

Der skal solskin OG regn til…

Har det sidste stykke tid gået og tænkt meget over livet, meningen med livet og med alle dets op og ned ture... Tror dette billede beskriver meget godt hvad jeg "kom frem til" :) Ville have skrevet teksten på engelsk, men kunne på daværende tidspunkt bare overhovedet ikke komme på hvordan jeg skulle formulere det...

Nogen idéer?

Jeg har lavet det i photoshop. Regnbuen har jeg lavet vha. en tutorial fundet ved søgning på Google :) Her er linket til den. Jeg brugte den som vejledning og da selve regnbuen var lavet, så transformerede jeg den (ctrl+t) Line har jeg klippet ud fra et billede vha. channels. Jeg fandt denne super enkle og gode tutorial til fritlægning vha. channels hos Mashed Potatos. Rigtig fed hjemmeside med masser af tutorials på dansk til photoshop :)

1 kommentar:

  1. Jamen hvis jeg får fingrene i en ny, så arver du da bare min gamle :) Men den er meeeget slidt jo, skal du lige huske på *G*

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus