torsdag, juli 15, 2010

“Jeg vil ikke sove selv”

Sad lige og læste lidt blogindlæg igennem og stødte på dette indlæg hos Fruea. OMG min store pige har lige lavet samme stunt. Var inde og putte hende med godnathistorie osv. og da jeg så spørger om hun vil have et godnatkys (inden jeg har sagt godnat) så sætter hun sig op, slår armene over kors og siger MEGET bestemt “Jeg vil ikke sove selv!” Tager mig selv i at huske dette indlæg, eftersom det kun er et kvarter tidligere jeg har læst det, og prøver virkelig at holde masken og være bestemt…… Men… Det mislykkedes totaaalt: crash and burn baby… Jeg eksploderer nærmest spruttende i et grineanfald som delvist bliver prøvet at blive behersket – og det fejler. Hun ser det jo åbenlyst og griner med og ja… Vi hyggede os med det, men fik så, efter at have grinet færdig, sagt kærligt men bestemt godnat ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus