torsdag, marts 01, 2012

Jobsøgning og Sussi & Leo

De sidste mange dage har den stået med ekstrem jobsøgning… Det står bare rigtig skidt til… ØV! MEN i dag er jeg blevet ringet op om at komme til en jobsamtale IGEN :) Jeg har allerede været til 2 jobsamtaler i denne uge :)

MEN i morgen skal vi have det SJOVT! Mine svigerforældre ejer nemlig Vejen Dyrehandel, og den har 10 års fødselsdag i morgen. De fejrer det ikke kun med virkelig gode tilbud… De har nemlig OGSÅ valgt at sige tak til kunder og alle dem der har stået dem bi det sidste årti ved at hyre en sjov duo. De kan måske ikke synge rent, men SJOVT er det, når de går på scenen ;) De har simpelthen hyret:

SUSSI OG LEO

De kommer og spiller ude på P-pladsen i morgen kl. 16.30 og 18.30 og der er gratis entre :) Helene har fået æren af farfar, at hun skal op på scenen og give Sussi blomster og dét synes hun er stort ;)

Det skal nok blive sjovt. I er hjerteligt velkomne til at komme og nyde dagen med os. Der vil også kunne købes fadbamser og noget til maven ;)

Hvis I vil se mere, så tjek www.vejendyrehandel.dk og facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus