fredag, marts 16, 2012

Loppeguld tivertifald ;)

Se hvad jeg fandt i en genbrug i går, som jeg ikke havde været i før ;-) et stk voksensengetøj med hovedpudebetræk i perfekt stand :-) Ingen huller, pletter, fnuller, falmen eller forvaskning ;-) Selv vaskemærket med producent og vaskeanvisning er intakt og letlæselig :-)

bamseogkylling

Et ægte loppekup. Har selv 2 sæt liggende hjemme hos mine forældre, og nu jeg tænker mig om, så har jeg vist en del børnesengetøj hos mine forældre. Det her vakte minder. Jeg husker også, at jeg har 2 sengetøj med Quark fra Valhalla hjemme hos dem, som jeg i sin tid vandt fordi jeg blev kattekonge til fastelavn i Hobro for maaange år siden :)

Kan ikke bestemme mig for, om jeg skal lade Helene bruge det til sin voksendyne, om jeg skal klippe i det og sy ting til pigerne eller om jeg skal sælge ud af det her til meterpris. Nogen forslag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus