torsdag, februar 23, 2012

Forandring

Jeg havde for et par uger siden opdaget, at der stadig var et billede i toplogoet på bloggen, som stammer heeelt tilbage fra da Line var helt spæd. Elsker det billede, men tænkte, at det trængte til at blive fornyet. Jeg har i stedet valgt et billede som jeg elsker MINDST lige så meget. Det hænger endda i vores stue…

Gamle logo…

Nye logo…

JemKem

Samme opbygning med en smule forandrig… Ved stadig ikke helt med ordene som skulle beskrive mig… Hvad synes I? Skal det være helt plain uden mine små “sjove” beskrivende ord, eller skal de være der… Hvis de skal, er det så de rigtige ord? Nævn 4 ord der beskriver mig :) Kunne godt tænke mig at få 4 ord både fra jer, som kender mig, men også fra jer, som jeg ikke umiddelbart kender/ved hvem er, og som sidder og læser med :)

Kom frisk… 4 ord om mig Smiley med åben mund

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus