onsdag, november 10, 2010

Lang tids sygdom

Ja, jeg lyver ikke. Tøserne og vi har stort set været syge nonstop siden Helene startede i børnehave d. 1. september, Line i dagpleje d. 13. september og jeg på arbejde d. 27. september… Det har været en LANG og virkelig ulidelig periode. Vores piger har jo stort set ikke været syge i den tid de har været til, så det har også været meget hårdt for dem.

Nu er det dog endeligt ved at være ovre. De hoster stadigvæk, men det gør næsten alle her på egnen. Heldigvis er det stort set det eneste.

Derfor må I også undskylde, at der har været en stille periode her på bloggen, men jeg har simpelthen haft så svært ved at overskue andet end min syge familie Trist smiley

Helene er allerede stoppet med at få middagslur i børnehaven. Før det var hun UMULIG at putte om aftenen. Selvom vi puttede hende kl. 20, ville hun ikke lægge sig til at sove før klokken var omkring 22… Stædige lille tøs Smiley, der blinker Det resulterede selvfølgelig også i, at hun var møgtræt næste morgen, for hun er jo ikke b-menneske for ingenting… Hun elsker faktisk at sove – bare ikke at falde i søvn Smiley, der blinkerDet har hjulpet at middagsluren er taget væk. De sidste 2 dage har hun været voldsomt træt. Faktisk gik hun i seng allerede kl. 17 i går og sov til kl. 7 i morges *G* Og hun ville helst have sovet videre *G* Det kan man da kalde en lur der vil noget Smiley, der blinker

I dag var jeg i Kolding Storcenter og fik købt Helenes flyverdragt i Stadium. Øj den er lækker SmileyEr så glad for at vi valgte denRødt hjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus