tirsdag, november 16, 2010

Broderi og min broderiæske

Jeg kan faktisk godt lide at brodere også og ikke kun korssting.

Pt. er jeg igang med en julekalender… Men iihh… Har været i stå i over et år… Synes det har været svært at holde gejsten. Der har bare været så mange ting, men vil igang igen.

Jeg har valgt at lave en del om på mønsteret, da jeg ikke brød mig om en del af farvesammensætningerne, f.eks. på julemors kjole og på bogstaverne. Det har også gjort, at jeg ikke ville have blomsterne omkring hjertet eller at hjertet skal fyldes helt ud. Og self. skal nogle af nissehuerne da også have pelskant på Smiley, der blinker

Min farmor gav mig i sin tid en æske som hun selv havde lavet på den håndarbejdsskole hun gik på. Oven på er der et stykke af min oldemors håndbroderede køkkengardiner. Synes den er rigtig flot. Jeg bruger den som min broderiæske. Den bliver i hvert fald passet godt på og er sat til side, så pigerne ikke kommer til at ødelægge den. Måske det også gør, at jeg ikke lige får taget den frem… At den ikke står fremme og er til bare at tage fat i og begynde…

broderi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus