onsdag, november 17, 2010

Blogtester på indkøb

Så fik jeg bestilt de varer på Coolstuff.dk som jeg ville Smiley Jeg bestilte for lidt ekstra ud over det gavekort på 200 kr. som jeg fik af dem for at være blogtester. Jeg havde nemlig haft kig på nogle ting, og så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne udnytte muligheden Smiley 

Jeg har bestilt følgende:

Indspilning i fuld skærm 17-11-2010 113024.bmp

Versodiverso “Flaskekande”

Cash Stash “Holder til pengesedler eller evt. piller i dit nøglebundt

Jordbærpiller Ja, en jordbærpiller. SUPER fin og lækker Smiley

Køleskabsmagneter Sku være nogle super stærke nogle af slagsen

Spork Gaffel, kniv og ske i ét. Tror den er rigtig god til kiwier Smiley

Glæder mig til at prøve dem. Jeg vil komme med en anmeldelse af dem alle og vurdere dem med op til 5 stjerner

 StjerneStjerneStjerneStjerneStjerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus