onsdag, oktober 27, 2010

Genbrugsfund + 1 års undersøgelse

Jeg var i Vejen i dag med Line, for hun skulle nemlig til sin 1 års undersøgelse hos lægen og også vaccineres. Det gik rigtig godt. Line er jo bare super dygtig. Hun var 81,5 cm høj og hun vejede 9.720 gram. Slank og lang pigeSmiley Desværre har Line og Helene jo været stort set syge konstant siden 1. september, hvor Helene startede i børnehave. Line har dog fået en træls hoste, som ikke har villet gå væk. Så i dag gav vores læge hende en recept på en maske og noget mildt astmamedicin, i håb om, at det ville få det til at gå væk. Og så skal hun til tjekup igen om 3½ uge.
Så kom jeg tilfældigvis kørende forbi Kirkens Korshær som viste sig, at have ½ pris på alt i butikken Smiley med åben mund Mig ind og kigge, og WOW! De har vist lige haft en, som har været inde med alt deres syting, for der var VOLD MANGE Ingelise blade, sybøger og en del stof og andre ting. De havde også en hel æske med symaskinefødder til en phaff symaskine. Men nu havde jeg ikke lige en phaff Smiley, der blinker Men nu vil jeg lige vise jer det jeg fik på mit rov i dag:
DSC09329
De Ingelise blade jeg begrænsede mig til. Mener jeg gav 1 kr. stk.
DSC09333
Disse 3 virkelig gode bøger fik jeg til den nette sum af 2,50 pr. stk Smiley med åben mund
DSC09339
Strikke Lise til 8 kr
DSC09343
2 stykker stof. Det ene er stort nok til, at jeg kan sy 2 sommerkjoler af det til pigerne til sommer. Det er dejlig let uden at være gennemsigtigt. Falder super godt og det er bare sååå blødt! Mener jeg gav 5 kr. for det hihi.
Det andet er blå rib. Det gav jeg 2,50 for Smiley
Og nu til et kup jeg især er glad for. Jeg har længe ledt efter en metalkuffert i enten rød eller hvid, som jeg ville bruge til førstehjælpskasse/plasterkasse.
I dag fandt jeg den! Smiley med åben mund
DSC09346
DSC09347
DSC09349
Det er en retromadkasse fra 60erne. Jeg fik den for den fede pris á 25 kr! Damen fra Genbrug som ekspedierede mig bad mig passe på den, fordi den var meget gammel og normalt ikke sådan lige til at få fat på. Nu vil jeg bare se om jeg kan skaffe noget folie, så jeg kan lave et hvidt kors på den på siden og for oven, og så få skrevet førstehjælp eller plaster på. Har allerede fået den organiseret. Nu vil jeg bare lige låne svigermors DYMO taper og så vil jeg have skrevet på siderne af de små skuffer hvad der er i de forskellige.
ELSKER DEN! Rødt hjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus