søndag, oktober 24, 2010

Buzzador: Pampers varetester

Jeg fik for omkring en måneds tid siden gennem buzzador sendt en pakke med Pampers Active fit, som jeg skulle teste og buzze andre med. Var lidt skeptisk, for Helene kunne ikke tåle dem. Det var de første bleer vi startede med da hun blev født, men hun fik lynhurtigt super rød numse og ligemeget hvad vi gjorde, så blev det ved. Til sidst gik der svamp i og så slog det os, at det jo kunne være bleerne hun ikke kunne tåle… Det viste sig at være rigtigt, for da vi skiftede til Libero var der ikke mere noget, da den røde numse først var væk. Så har været meget spændt.

De sidder såmænd godtnok på Line, og de er søde med Sesame Street figurerne på. Desværre har de ikke ændret på, at der er lotion tilsat, hvilket nok gør, at vi ikke skifter over til dem. Dog ku jeg nok godt finde på at køb dem, hvis det er på sådan et tilbud, som os blebørnsforældre ikke kan sige nej til Smiley, der blinker

Jeg buzzede bl.a. min niece Sanni:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus