tirsdag, april 13, 2010

Dørskilt til min nevø i adobe photoshop

Min svoger Mortens kæreste har dælme fået sat sving i ham med at få ordnet hans "ungkarlehybel" inden den skulle omdannes til et “hjem for 2” :) , og hun fik så ved samme lejlighed ryddet op på vores nevøs værelse. Samtidig mente hun at det var på tide jeg lavede et nyt dørskilt til ham og hans værelse, da han jo var blevet et par år ældre

 lol_hitting.gif

Så jeg måtte jo igang :)
Her er resultatet:

Mathiaz er 8½ og kører motocrossløb og er bl.a. sponseret af KTM, så derfor var det jo ret åbenlyst at det skulle være samme model crosser som han selv kører på (som han fik for 2 uger siden, han var nemlig blevet for stor til den han havde før) og det er self. samme model og årgang ;) MEGET vigtigt ;) Og så besluttede jeg mig for, at skiltet skulle laves i ægte KTM orange som de også bruger til deres logo, deres crossere og aaaaaaaaaaalt deres merchandise ;)

Glæder mig meget til at se hvad han siger til det, når han kommer ned i weekenden

cheerleader3.gif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus